måndag igen!

Då var man sjuk då, riktigt jävla sjuk också, kan knappt andas... Men har en viktig skolvecka framför mig, så det är bara att bita ihop. När jag kom till stallet blev det vara ännu värre, var ju kallt ute, och det var inte lätt att andas i det. Gick iafl bra att släppa ut hästarna och så. Men när jag skulle sätta mig i bilen igen inser jag att jag inet har mobilen på mig -.- Jag går in i stallet och leta överallt, i varenda box, ut på hö loftet. ut i hagarna, vände opch vred på varenda j*vla hö hög... Aja tänkte jag, det var den mobilen.. Så jag går in o stallet och släcker över allt och sen ut till bilen, och vad ligger inte på backen nedanför bilen, jo mobilen.. Kul!

När jag kmr hem igen, så äre ju faktiskt mest synd om mig, så mamma gör te till mig, mmm gott! Hon tyckte till och med att jag skulle vara hemma idag. Men jag trotsar henne och går ändå. Sista psykologoi lektionen idag ju, spännande :) 


Jag ser iafl inte sjuk ut, tack smink! :) 

dagens:
Svarta tights, gina tricot
t-shirt new york, present
kofta, gina tricot
höga strumpor, present
doft, nina ricci

 



ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0