lägg ner bloggen?

Har starka, grymt starka tankar på att lägga ner min blogg.
Men sen kände jag att, nej? Varför skall jag göra det. Än så länge har bloggen
inte vart så himla bra för min del. Men än sen?
Min blogg, mitt liv, mina tankar, mina åsikter...

Jag har kvar bloggen.

Skolan gick bra idag, har inte haft allt för jobbiga lektioner. Religionen var ju för rolig, snacka om flum!
Sen flöt väl dagen på, ganska ok med desktop idag, jobba i photoshop, älskar det programmet. Och förvånad av hur mkt jag kom ihåg ifrån wedesignen :)

Nu i eftermiddag har jag varit ute och ridit med sandra, det var skoj som alltid :)
Kallt bara "/ Men ändå fint med all snö...

Måste bara tillägga en sak, att jag är så grymt trött på killar, varken yngre, jämnåriga eller äldre kan ju vara ärliga...

Drar självklart inte alla över en kant, men bara ville slänga upp det på bloggen, för jag kände verkligen så idag :)

OCH detta var inte pekat emot mitt ex
Känns som om det var väldigt viktigt att få det nämnt också på nått konstigt vänster.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0