jag hann!

Hann blogga lite innan min taxi kmr (A) haha.. Ska iväg på tjej mys med min söta favvo barndomskompisar! :D
Underbart! Planerna var bio i gbg, men vägarna ärju inte dom bästa så vi har mys hemma istället, det tkr vi om! :) <3

Idag har jag pratat om min apu-redovisning gick väl ok? Inte för att ettorna lyssna, men va fan! Pia tyckte vi gjorde bra ifrån oss, så de blli ju klart ett mvg (A) hahaha.. Haft prov också, tror dock inte det gick lika bra.. Men man kan ju inte alltid lyckas?

Sen har jag vart i stallet, söta sandra hade gjort i ordning för garbo :D Så vi satt och fika och snacka skit i stället, hela stallgänget, mysigt det med faktiskt :) Fick mig några goda skratt och det är ju alltid bra :)

Min bil är fucked up också, helt cp! Tur jag har Kajsa i skolan som kan åka med mig, blir inte lika pinsamt om man är två :) Så nu kör jag mammis bil tills jag har tid att ta mig till vbg och lämna in min :) Vi funderar på en nya bil, låter ju aldrig fel, lr hur? :) Denna krånglar ju bara ändå :)

Nej nu får jag göra mig redo inför att ninski kommer och hämtar mig :)


Kanske blir en sån här istället :) jag i blått och kajsam i lila :)



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0