Inge kul!

Nej det är inge vidare att vara sjuk, jag har ju lov nu! Vill inte sitta hemma då.. Så de gör jag inte heller :)

Hehe, vakna vid åtta imorse och tänkte j*vlar nu är jag sen, och sen pang somna jag igen.. Och vakna vid halv tio.. Kajsa berättar att om vi gör ngr uppgifter i skolan nu, så får vi ledigt resten av dagen och imrn.. Så ja, hehe fräsch som alltid hoppade jag i myskläderna och bad mamma köra mig till skolan.. Gör dom där j*vla uppgifterna och sen ska jag gå upp till Kristina ( läraren som jag missade provet hos). Skulle förklara att jag inte kunde göra provet med feber och allt, hennes svar? - Lugnt, vi gör de nu istället.. Min tanke, NO!
Fan, men ah vi satte oss i ett klassrum och jag fick göra provet muntiligt, tack och lov! :) Tkr det är lättare, och lyckades iafl prata till mig ett vg, det duger gott och väl med tanke på lite jag pluggat.. Var ju en svänga i Brastad igår, så blev inte mkt pluggande...

Just nu borde jag bädda ner mig i sängen och inte gå ur för än jag kan ta ett andetag utan att hosta :) Men ikke!! Nu ska jag iväg och städa hos pappa, sen blire en svänga till stallet, efter de blire kanske lite lugnt om inget annat dyker upp..
Imrn drar jag till Kajsa, mysigt! Vi tänkte festa loss lite, men insåg att vi var afattiga studenter så myskväll istället, de duger ju det med :)
På lördag blire kanske en svänga till gbg?? Spännande i så fall, aldrig kört där.. Får väl se om jag överlever :)

Förresten, gillar min röst när jag är så här hes, blir ganska läcker när jag sjunger ^^
Nu ska jag gå och hosta lite på mamma, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0