i'm back



Detta är nya headerna som Mattias Johansson gjortde åt mig, har lite problem att få upp den bara, ska greja mer med det imorgon.

Ja, nu drar jag igång bloggen igen.. Har ju haft lite bloggtorka (med flit) men nu kör jag på igen :)
Idag lever jag upp till mitt namn iafl :) Brukar ju sitta barnvakt lite då och då åt mina sötnosar i Ljungskile, men idag fick jag även hoppa in hos en till familj, spännande :) Det gick ju suveränt, alla tre sover nu och här sitter jag och vräker i mig godis :O Blivit alldeles för mkt sånt på lovet, usch inge mer nu! :)

Hann även med ett besök hos pandi innan jag åkte vidare till nästa familj, mys! Inte umgåtts på länge :)

Lite om vad ni missat

Under lovet har jag inte gjort alls mycket, tatt de lugnt mest :) Vart med min sötnos såklart, och även tatt hand om sandras häst en del, hon pluggar ju, så ibland åker hon iväg ngr dagar och då hoppar jag in :)

Var på gbg horse show också i torsdags, köpte bara ett regntäcke och ett grimmskaft, (bra moa!) Var nära att det blev ytterligare ett par ridbyxor, men blev övertalad att låta bli, tack! :)

På måndag börjar skolan igen också, har matte b då, det ska faktiskt bli... intressant.. Har vart lite nervös inför det, men jag har änna intalat mig själv att de kmr gå super, jag menar dom andra kurserna som är kvar är inte direkt svåra, så dom borde jag klara ganska lätt, liksom bara att fokusera på matten, esch jag klarar det ;)

Min bil är på verkstaden också, finally! Blir säkert en ny bil snart ändå, men ändå gott att ha den fixad :
Inte kul om bromsarna låser sig när dom känner för det "/

Balbiljetterna är betalda också, gött! Klänningen betalas på måndag, sista rycket nu då


Var inte oroliga dom vita "sträcken" solar jag bort i turkiet i maj!



Vilken av dessa? Den röda kan jag göra om sen, bara att ta av en del av de som är under, samt sy upp den till typ knä höjd lr vad jag själv tycker, så är de en party klänning, det är ju ett stort + Men sen så är den mycket klänning att bära upp, men har ju längden och kroppen för det.. Men ah svårt! Sen den lila tkr jag är söt, och de är den som de flesta jag frågat tycker att jag skall ta.. Behöver inte vara just lila, men blir nog de om det blir den klänningen, så vad tkr ni? :)

Sen vill jag bara säga att det är jätte kul att jag fortfarande har bloggläsare varje dag nu under tiden jag inte bloggat, dock inte lika många men vissa dagar sticker mätaren iväg, kul! :) Trogna bloggläsare med andra ord. Tack! :)


Nej nu ska jag bänka mig framför tvn, men godis! Men ingen cola faktiskt, vatten (A) Blitt lite av min nya drog  :)

ciao

Kommentarer
Postat av: Frida Stenberg

Jag tycker den lila var finast :)

2010-02-27 @ 21:59:39
Postat av: moa

ahw, tack frida! :)

2010-02-27 @ 22:19:37
Postat av: Kajsa

Den översta tycker jag :D

2010-02-27 @ 23:26:03
URL: http://so-busted.blogspot.com
Postat av: moa

Hmm.... Grymt svårt!!!

2010-02-28 @ 00:24:00
Postat av: jenniiiifeeeer

lila!!! :D

2010-02-28 @ 20:29:20
Postat av: moa

meeeh! 2 på lila och en på röd "/

2010-02-28 @ 21:07:55
URL: http://moanannykarlsson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag tycker faktiskt att du skall ta den röda klänningen, jag tyckte att den va finast:). Din kusinvitamin

2010-03-01 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0