härliga söndag!

Vaknade nyss, har sovit i ca 10 timmar... Behövde nog lite sömn tror ja :)
Nu sitter jag här som vanligt med kaffet och ska snart dra mig iväg till stallet, känner inte för det!
Måste rida idag också, måste verkligen!

Nya löften från vecka 9
Gå till skolan
Rida minst 5 dagar i veckan
Klara matte b!

Måste ha lite mål så jag kmr någonstans med mig själv :)
Glad att pappa ska köpa hem några träningsmaskiner, så jag kmr igång med de också :)

Nej nu ska jag sätta mig i en iskall bil och köra till stallet, brukar ju vara kul när jag väl kmr dit iafl :)

ciao

Kommentarer
Postat av: Sannnnnnnnnnnnnndraaaa

Vadå några maskiner!?

2010-03-01 @ 12:52:46
Postat av: moa

Spinning, overtrack m.m.

2010-03-01 @ 12:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0