härlig lördag!


Josseposs ( Ninski ) och Malin, söta tjejor :)


Inte blivit så mycket skrivande, tappa lusten?
Bilderna jag lovade får kmr lite senare :)

Ja vad finns det att säga, i torsdags tatuerade jag mig som dom flesta redan vet :) Gjorde inte så jätte onte faktiskt, grät inte iafl :)

Igår hade jag prov i samhäll, det gick väl sådär ^^ Nej men jag skrev som bara den iafl, får hoppas att nått utav det var rätt :)

På kvällen fick jag lite beskök, vilket var jätte roligt :) Och efter det gick jag ut på cheers och harrys, inte så jätte kul kanske, var ju nykter. Men va ganska underhållande ändå, man får sig en tankeställer, beter jag mig så när jag dricker? Men man fick ändå en liten kick, fick mängder av komplimanger över mitt hår, det var jätte kul :) Och självklart tatueringen, fick höra att den verkligen passade in på mig, det känns ju toppen verkligen! :) 

Ikväll vill amanda ha med mig ut ikväll i stenungsund och josseposs vill ha med mig ut på fredag. Men jag är inte jätte sugen, är ju ganska fattig ^^

Kajsa ska ha tjejmys idag också, hmm.. Men är nog ändå bäst att jag stannar hemma, ska ju jobba imrn :)

Dagens planer är helt okej!
Har varit ute i stallet en sväng, myspys att släpp aut hästarna ändå, känns bättre nu när det är lite ljusare igen.
Snart ska jag åka upp och lämna in min bil i vbg, listerna på dörrarna är inte som dom ska, och sätesvärmaren funkar inte osv.. Lite små pill med andra ord.
Sen ska jag och min kusinvitamin åka ut till stallet, då blir det pulka bakom garbo :) Hon kanske vill leka med mig ikväll förresten? Ska nog ta och fråga henne det :)

Imorgon så ska jag passa barnen, det är alltid kul har ju tyvärr grymt mkt plugg och jag har lovat mig själv att plugga i helgen, så jag får göra det efter jag passat dom :) Skulle bara vara i några timmar :)


Min sötnos i morse, Garbo till höger, Eya till vänster


Hövding, Pandora, Alva och Ganti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0