Get a life?

Sjuk idag, ingen skola med andra ord.. Men ändå har jag tusen grejer jag måste göra. När ska man få tid till att vara sjuk?

Igår var jag på bio med Walle, det var skoj :) Vi såg på Wolfman, det var sådär.. Ganska brutal liksom, mycket blod oså.. Blivit en hel del äckliga filmer för min del de senaste.. Får bli några komedier idag :)

Ska ringa ner till klänning affären också, klappat & klart att jag ska ha den blåa klänningen nu :) Bestämt att jag ska gå med marcus på balen också :) hmm, han envisas dock med att ha shorts och t-shirt x) Men det kmr att inte komma undan med ;) Grattis till åkpasset förresten :)

& nej min tatto är ingen miss, den är precis som den skall vara
& nej jag brukar inte tobak, som jag fick en kommentar att jag gör. Ville inte filma av andra orsaker, som dom som känner mig vet varför.


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0