....

Tänker inte nämna mer om snön. Ni vet vad jag tycker.

Idag har jag gått till skolan :) Eller jag tig iafl bussen, hem ockås :)
Var utanför skolan 06,40 skolan öppna vid sju och det var rätt mycket folk faktiskt :) Fick iafl biljetter, härligt!

Nu ska jag snart bege mig ut till stallet :) Ska köra pappas bil, vet ni varför? - för han ska storstäda min! :D In och utsida! Wiiiihooo! Sen ska min bil få stå inne i natt :) I garaget alltså, pappa sa att den var så kall så den behövde de :) Det tkr vi om! Sen så ska jag köra upp den till vgb i helgen så får dom fixa alla lister och allt annat som är "lite sådär" Bra avtal du har fixat där pappa! :D

Efter stallet i allafall ska jag hämta upp mammi, sen ska vi åka in till ljungskile och fräscha upp oss lite, mysssss!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0