*



Dagen så här långt har vart ganska segt, ska snart ut i kylan igen och åka till stallet, härligt! Inte, det är såna här dagar jag starkt funderar på att ge upp allt som har med hästar att göra. Men sen kmr ju sommaren igen, och då är det underbart att ha häst! Tänk va skönt att det enda man egentligen behöver göra då är att se till att det finns vatten i hagen. Jag och Sandra trodde vi skulle få köra vatten upp till hagen, men det går tydligen en slang dit upp och i karet, så det enda man behöver göra är att vrida på en kran (A) Sånt gillar vi skarpt!

Idag ska jag rida, inte för att jag vill, inte för att jag har minsta sug på det alls, utan för att Garbo behöver det. Iofs behöver väl min kropp lite aktivitet också.. hehe.. Nej jag lovar att när snön väl försvinner så ska jag börja jogga oså, ska också nån gång vet inte när börja gymma.. Men det är inget jag sätter ett datum på. Jag ska ju komma in på polishögskolan, och det gör jag inte i dagsläget! Hårt att erkänna det, men tyvärr sant! Kondisen är inte den bästa.

Fick tillbaka arbetet jag gjort i psykologin idag, mvg :) wihooo! Kändes grymt bra, låg på det betyget i kursen, så bara jag fixar sista arbetet nu så är det klart! Gött att lyckas med ngt man verkligen satsar på. Valde ju den här kursen helt själv, alltså ingen jag känner går där. Lite segt i början, men man lär ju känna folk, och de hade jag säkert inte alls gjort på samma sätt om jag vart med ngn jag kände. Ungefär som när jag sökte till gymnasiet. Amanda sökte iofs också, och båda kom in men vi hamna inte i samma klass, och titta hur bra det gick? Har nya vänner vilket är toppen!

Förresten prata med amandajohansson förut, hon kan fixa min blogg på söndag! Härligt! Behövde inte ens fjäska ;)

På onsdag köper jag biljetter på vinst lr förlust, har ingen att gå med än som är helt bestämt iafl, men ngn måste väl vilja gå med mig :) Annars sitter jag där med två biljetter, inte kul.. Eftersom ingen i min klass typ ska gå, så får jag gå med josseposs och amanda sören, ngn av dem iafl :P

Nej nu ska jag åka till stallet, min stackare har inget täcke på sig!

ciao

Kommentarer
Postat av: amanda

moa då! xd vi får la börja gymma tillsammans så att du får upp kondisen så du kommer in på polishögskolan;)<3

2010-02-01 @ 20:30:05
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0