Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Rubriken har inget med inlägget att göra, bara tänk på det.


Äntligen torsdag, ett steg närmare helgen, underbart lr hur? :)
På fredag ska jag på fest med min söta tjejor, kmr bli kul som vanligt ;)
PÅ lördag blir det att köra hö hela dagen, jag och sandra ska köpa så mkt att vi inte behöver köpa mer i år typ..
Sen på kvällen där blire film mys men tjejerna ^^ me like!
På söndag blire kanske av till stenungsund en sväng, kan nog bli kul :)

(observera, detta var helgen jag skulle plugga & röja på mitt rum)

Idag har jag sovmorgon, härligt! Vakna av att jag hör alarmet på mobilen, men hittar den inte? Får lite små panik, ni vet som man kan få när alarmet går.. Visar sig att den ligger under sängen, hur har den hamnat där? :S vad gör jag i sömnen egentligen? Ah alarmet hann iafl att ringa slut lr vad man säger, de hann bli tyst iafl.. Och när jag väl hittar mobilen så är alarmet avstängt? Asså om jag inte vaknar av mitt alarm så ringer det inte igen?! Är inte det sjukt? Antagligen de som hände i tisdags.. Inte bra!

Nu sitter jag och dricker kaffe, funderar på en hel del.. Man kan bli besviken så lätt, man liksom räknar med något och så blir de inte så, behöver inte vara ngt stort utan man blir endå lite "ledsen" över det...

Nej nu ska jag sminka mig, bild kmr såklart sen!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0