dagen slut!

Haft super mys idag med min söta kusin Sophie, först var det torp, blev lite oplanerad shopping, en ny väska, vilket jag verkligen behövde :) Och sen en tröja på rean och sen örhängen :)
Efter det åkte vi hem till Sophie och grejsa lite, jag installerade mig i min nya väska och Sophie i sin nya kalender :) Sen åkte vi till stallet gjorde iordning för garbo och sen åkte vi pulka, wiiiie!

Sen åkte vi hem till Sophie och kollade på en jätte bra serie " The legend of the seeker"
Super duper bra var den, jag blev helt fast :) Sen gjorde vi god kyckling sallad, och sen vräkte vi i oss chips till melodifestivalen, vilket var hur dåligt som helst? Okej Olas låt var ok och han där som också gick vidare var ok.. Men blä! Ska inte kolla mer på de :)

Imorgon blir det iväg till sötnosarna! <3 Mys, men bara i några timmar :) Sen äre plugg,plugg,plugg! 

Saknar thailand så de skriker om det, trött på allt blött och kallt!
Ps, nu är all j*vla färg borta -.-



Så här såg vi ut på väg till Thailand


Så här såg vi ut ngr dagar innan vi skulle åka hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0