coooold!

Brrrr! Nu har jag nyss kommit hem ifrån stallet, usch va kallt!!! Gjort i ordning allt också, så bara att släppa in odjuren ikväll sen. Har inte sovit så mkt heller, igår hämta jag upp matte och så åkte vi till jennifer på film, haha vi såg på två skräckfilmer, båda var faktiskt bra. Till och med jag hoppa till lite (a) Sen åkte vi runt lite, så jag var inte hemma förrän två, och stackars jag som skulle upp vid 07, och efter dom där skräckisarna vare lite svårt att somna faktiskt ;) Jag har nog ungefär sovit fyra timmar, men känner mig inte direkt överdrivet trött, lite seg kanske :) Får ta igen dom timmarna nån annan natt :)

Idag äre alla <3 dag, vad ska ni göra då? :)

Nu ska jag sätta mig och plugga lite faktiskt, duktigt va? Inte ens ätit frukost, men plugga kan ja, yes!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0