-.-

har grymt tråkigt, inte meningen att ni ska läsa detta, bara sysselsättning för mig själv (A)



Brukar du komma i tid: Mmm, är precis som far min, hatar att komma försent.
Vad hade du i din mun senast: har tuggigummi (a)
När mår du bra: i stallet, och självklart med mina vänner
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: seg, behöver mer sömn..
Kan du laga mat: Ja, pankisar iafl ^^
Vad pluggar du: handel, men snart stuuuudenten!
Vad tycker du om fötter: hatar fötter..
Är du smart: Kinderägg? ^^
Vad har du på dig: samma som i morse, blid ligger i inlägget nedanför
Vem/vad saknar du: saknar Shirin :)
När och varför grät du senast: Grät senast? Hmm... Förra veckan.
Var det pinsamt att svara på det: Svara inte riktigt på de ^^
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag allt :)
Din favoritdryck på morgonen: kaffe
Vad ska du göra i sommar: förhoppningsvis jobba, annars fira studenten heeeela sommarn!
Är du nöjd med ditt liv: lätt att jag är!
Vad vill du jobba som: polis :)
Har du tråkigt just nu: OM jag har, sitter ju på lektion
Vad gör livet värt att leva: Mina söta vänner, och min häst såklart!
Vad i livet ångrar du: grymt mkt, men man ska inte titta bakåt, utan fokusera på de som ligger framför än :)
Är du musikalisk: hell no!
Vad lyssnar du på för musik: Typ allt faktiskt, men inte dansband iafl :P
Kategoriserar du dig själv i någon stil: finns de ngn klantig stil, så tillhör jag nog den
Är du bortskämd: njae, lite kanske
Är du trött: mm, faktiskt
Vad gör du imorgon: pluggar -.-

Din första
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Oj svårt faktiskt, har många bästa vänner.
Första priset: Var nog nån hästtävling
Första sporten du började på: ridning tror ja det va :)
Första husdjuret: Hund och katt
Första semestern: Danmark när jag var ett år :)
Första konserten: Hm, var nog gyllene tider :)
Första kärleken: Oj, var nog andré en kille som gick på mitt dagis.

Favoriter:
Filmer: vet faktiskt inte?
Tvprogram: Greys Anatomy!
Musik: Hmm, mängder!
Drink: Hmm, va fan hette den? Nån jordgubbs drink iafl :P
Kroppsdel (på kille): ögonen, det är viktigst! Men armar är ju läckert också!
Sport: Ridning :)
Plagg: tights!
Skola: Agneberg! Grym!
Bok: Vem där?
Just nu:
Äter du: tuggigummi
Dricker du: ingenting, men vatten hade varit gott!
Ska du: börja plugga
Lyssnar du på: klassen som tjatar!
Väntar du på: Lektionen ska ta slut
Tittar du på: Pia, läraren. Försöker säga ngt ^^

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: tillsammans är dom bäst :)
Kortare eller längre: längre :)
Snygg mage eller snygga armar: ojj, svårt faktiskt.. Men är ju svag för snygga armar :)
Busig eller lydig: både och :) Lite av varje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0