Vilken dag!

Satt jag inne och kollade på film hela dagen och fetade mig?

Nej det gjorde jag faktiskt inte :) !
Fick ångest för att jag satt här framför datorn och inte gjorde någonting alls..
Så ja, jag gjorde det jag är bäst på. Åkte till torp och shoppa, idag igen. FUCK

Ja men så trevligt! Fick bytt jeansen jag köpte igår, till ett par andra, och dom älskar jag verkligen! ♥
Och ja, shoppa lite annat också (A)
Ska visa vad jag köpt imrn, eller nej! Nu på fredag får ni se en hel del från min garderob! För ska gå igenom allt!
Hela  min walk-in closet som är proppad med kläder, min nya garderob som jag fyllt med endas nya kläder ( från maj till december) den är nu full... Och min byrå då som är fylld med massor av underkläder, myskläder m.m.
Ja jag fick lite av ett shopping beroende där ett tag, wuups! Märkte att det hängde i sig igår när jag var på torp och köpte kläder för närmare två... FUCK! Jag är ju mellan två jobb! Spara varenda krona Moa! Gör Moa det? Nej.. Attans.. Idag var det tusen spänn till mat till hästen och i början av veckan 500 för spån och annat käck.. Jälaa häst! Men samtidigt förgyller hon min dag, oftast.. Mår ju bra när jag är där.. Men guu så dyrt!
Ja vad gjorde jag mer idag än att vara på torp? Jo fördrev några timmar i stallet, underbart! Men kallt som satan!
Imorgon händer det grejer! Då ska jag träffa Kajsa! Inte hänt sen studenten och vi som var bästa vänner, va fan hände liksom?! Ah ska iafl bli kul att träffa tösen imrn !:)
Nu? Ja nu ska jag gå ner och äta något onyttigt och deppa sönder för att dom tar bort distans utbildningen på polishögskolan. Detta är inget positivt.. Tror det är orsaken till att mitt humör är väldigt mkt neråt nu.

Kommentarer
Postat av: okänd jävel

Säger bara HAHAHAHA du som polis. tror ej du kommer passa in där!

2010-12-15 @ 21:47:29
Postat av: okänd sate

Okänd jävel kan ju hitta någon annan stans att hänga med den jävla attityden. Tror du passar skitbra som polis. Sök i Växjö!

2010-12-15 @ 22:26:14
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Här är en direktlänk till min Dagens blogg, passa gärna på att anmäla dig! :) tävlingen avgörs inatt klockan 00.00!

http://saramagdalena.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

2011-01-07 @ 18:03:40
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0