Vad gör vi? Nu köööör vi !

Ja ni hörde rätt! Jag är minsann tillbaka! Saknat mig? Jo jag vet, ser att ni fortfarande är inne varje dag och tittar till mig :) !!

Så vad har jag hållt på med?
Jo drivit en annan blogg för att släppa lite på hjärtat och få ut lite onödigt ur tankesystemet. Och gissa vad? Det fungerade verkligen..
Men vad har hänt sen jag skrev sist?
Jo jag jobbade röven av mig bokstavligt talat, hela tiden non stop och bang bom så fick jag sparken, jaha ja lilla Moa vad i helvete ska du göra nu? Jo först bröt jag ihop, totalt. Fann ingen glädje i något alls. Men ja, det kommer ju alltid ngt positivt ur ngt elände, eller vad säger ni? Så ja, jag är mellan två jobb just nu, eller nej jag har fanimej semster, det ni! Obetald och allt vad det nu heter, men jag njuter! Ska börja söka nytt jobb i veckan, men känner ingen stress.
Mitt mål just nu och mitt prio ett är att komma in på polishögskolan i februari. Så det skall jag göra.
Därför drar jag igång en ny kategori. Där ni kommer följa min träning, utveckling, antal kalorier jag äter och lite annat sånt. Ni kommer ha sten koll alltså. Drar igång den imorgon, då startar jag även min stegräknare och min kalori räkna på riktigt ;)
Har saknat er, hoppas ni saknat mig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0