Dåligt med bloggande!

Sry! Men har fortfarande inte lyckas blogga från min nya iphone! & det är de jag kommer göra i framtiden!

Händer inte speciellt mkt i mitt liv, jag har semester fortfarande (Ingen som ringt och vill ha mig än)
Är inte depp för det ändå, höll ju seriöst på att gå in i väggen!
Vad gör man som arbetslös på dagarna?
Ja inte fan sitter jag och latar mig ! Sover gör jag iofs tills jag vaknar vilket brukar bli runt tio, men sitter inte upp hela nätterna utan somnar oftast runt elva så ni fattar hur mycket sömn jag har att ta igen?
Sen är det mest stallet som gäller, eller vara hemma och spela Kinect, sånt jävla roligt spel alltså :) !
Och hinna umgås med vänner... Blir mycket tid till Marcus nu, vilket jag älskar såklart! Varit med macki nästan hela veckan känns det som.
Nu ska vi snart boka resan till sälen! :) Ska dit med ett stort kompis gäng och Marcus, ska bli så jäkla roligt !
Men nu hinner jag inte sitta här med, ska till stallet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0