up & down

... Alla har vi dagar då allt känns åt helvete, dock känns det som det blir fler för mig igen? Måste vara medicinen som får mig må så jävla piss alltså...

Hatar't imorgon ska jag ha en tycka synd/kräka ner toaletten dag.
Bara så ni vet alltså.

På kvällen kommer släkten? Jag var ju sjuk?! Ingen som noterade det nej. Tack!

Nej imorgon när jag mår som allra värst ska jag åka ut till min häst, lägga mig i hagen och bara invänta att en huggorm ska komma och attackera mig?
Gud så negativt det blev helt plötsligt?
Mina besökare ökar igen? Så tydligen tycker ni om depp inlägg, patetiska ni är hörrinini! Naj, förlåt! Tycker om mina läsare :)
Jag lyssnar sönder seal just nu, älska och älska. Puss på det.

Marcus och jag är inte med varann för första gången på länge? Vi bor ju typ ihop nu? Mamma verkar ha saknat han lika mycket som mig nu när dom varit bortresta om inte mer? Det är något med den där killen alltså, alla bara älskar honom? Mm, kärlek till min boy! <3
Jag har skrivit Cv, fan va grym jag var då :D
& godis har jag ätit
oh jo glöm inte illa mår jag!
Nämen vänta här? Gravid?
Nej det tror jag inte va!
Natt på er, ska nu invänta en sömnlös natt då jag inte har någon att sparka på i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0