Sunday morning!

Åh, vad jag älskar denna söndag! Helt juvlig! Fantastisk ! :) Var så himla härligt att gå upp när klockan ringde, jag riktigt skutta upp ur sängen, jippiieee ännu en dag på jobbet!! Eller inte... Snooza typ tre ggr, sen gick jag till sist upp, och höll på att somna när jag körde hit. Är verkligen helt koma... Var ju ändå i säng strax innan halv tre så...
Nu jobbar jag mina timmar & sen åker jag hem och tar det lugnt? Nej..
Jag åker hem och städar både på mitt rum & på pappas jobb. Sen ska jag iväg och rida lite tänkte jag, änna på tiden :)
Vad gjorde jag igår? Bad update! Sry!
Försökte ju visa er en bild igår, vilket gick minst sagt åt skogen, alla bilder blev gröna? Suck.. Hade bjudits på en as go bild annars :) Vi tog det egentligen lugnt igår, lyssnade på go musik & drack lite smått, eller ah ^^ Jag var väl den enda som drack lite smått kanske :)

Nu till något ni egentligen inte vill höra ngt om, men jag måste få lätta hjärtat!!
Marcus, min underbara Marcus! Jag vet inte vad det är med mig, men saknar dig så det verkligen gör ont "/
Skulle bara vilja krypa ner i sängen och lägga mig bredvid dig just nu, skulle nästan gjort vad som helst bara jag fick göra det! Vi måste ses imrn, tror inte jag överlever en natt till annars!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul att du är med i dagens blogg! Lycka till! =)

2010-08-08 @ 12:01:02
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Jennifer M.F

Ja, jag kommer länka till vinnarna nu i några inlägg framåt :))

2010-08-08 @ 12:30:40
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0