sjukhus outfit & sen... ?

Sen dog jag. Helt ärligt. Jag lovar. Verkligen svär alltså. Eller nej så var det ju kanske inte direkt..
Gick ner till sjukan fick vänta i en så där 40 minuter sen lämna kissprov och sen hem igen. Vänte tiden var på tre timmar & eftersom jag bor så nära sjukhuset så kunde dom ju ringa ner mig när jag skulle få träffa doktorn. ( Tur mammi jobbar där så man får lite lyx ) Dom ringer ner mig så jag ska vara där vid 22, går dit och ungefär 22,30 får jag träffa doktorn. Urinvägsinfektion som har gått långt antagligen, eftersom jag har smärtor upp i ryggen, yey så himla mysigt! Så antibitoika gu så smarrigt! Vandra vackert hem igen med mina smärtor och upptäckte att Marcus hunnit hem, åh så mys så kröp ner i sängen med honom och kollade på någon kass film, åh så mys!
Vaknade med migrän och det vart ju himlans käckt hörru! Vi gjorde la inte speciellt mkt, var på torp och hämtade mer mediciner till mig, och jag shoppa inget mer? Förvånad! Sen åkte vi hem igen om jag minns rätt? Lagade våfflor? Ja minnet är inte som det har vart.
Var väl en seg kväll och igår vaknade vi vid 13, helt sjukt aldrig vart med om liknande! Men trots min härliga migrän så åkte vi till outlet butiken på väg mot mackan, och vet ni vad? Den sög totalt. Hittade ingenting. Sen åkte vi vidare mot Erika i Brastad för hon hade kalas, åh grattis lilla gumman! :) <3
Sen var det vidare hämta ut marcus paket på posten, han har köpt ngt nytt till bilen, ovanligt va? ;) haha.. Hem och lämna det hos han & sen vidare mot stallet, flyttade hästarna, åh älskar Garbo, hon är bara för söt alltså¨!
Sen hem och ta äckel tablett ngr timmar försent och jag mådde pyton men eftersom mina päron kmr hem idag så var det stor städning av huset, yey! Inte...
& sen deg framför tvn och slockna, var dock inte lätt man mår ju så illa av tabletterna, så fick smsat med underbara Sandra tills jag somna, för Marcus låg och snarka gott den rackarn & han var minsann pigg i morse han, jävlar var energi den männsikan kan ha! Själv kände jag mig som en zoombie och efter morgontabletten var jag tillbaka i illamående tillståndet igen. Så nu står jag här, i butiken och vet inte riktigt om jag kommer klara en hel dag, usch lid med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0