pust och stånk

Mår fortfarande dåligt, är kvar på jobbet ändå. Tur Niklas kan hoppa in morgon om jag fortfarande mår pyton :)
Haft oerhört goa kunder idag, tur är la det, annars hade det vart lite surt att stå här :)
& fiska nästan åt mig ett jobb, ska höra lite mer med den personalansvarige, för behöver ju mer jobb nu till hösten, åh vad härligt det hade varit om jag fick det jobbet..
Vill hem och träna, riktigt svettas. Men när man är sjuk som jag så får man allt stå över det i några dagar... Suck, blir att sätta sig framför datorn istället och jobba ihop ett riktigt bra cv :) Så i helgen ska jag ge mig ut! yey !!
& förresten missa inte min pojkväns bands spelning på Ellinorspelen nu den 14 augusti!!!

Kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv: klicka på bilden och läs reglerna för att vara med :D

2010-08-04 @ 16:40:10
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0