Nu är man igång igen..

Har ett infekterat sår, bara så alla  vet och det gör piss ont!

Idag börjar skolan på riktigt, är ju bara fyra timmar i veckan, så idag ska jag ha två timmar historia på efter middagen.. & sen tänkte jag åka och fixa i stallet, greja lite inför flytten på fredag :D Ska bli så jäkla skoj alltså ;) LÄNGTAR!

Vad gjorde jag igår? Jag var på Ullared med min älskade kusin! Vi shoppade loss, bilen var mer eller mindre proppad med grejer ;) Vi kom fram till att vi borde nog inte åkt själva, för då har vi ingen som stoppar oss med alla impulsköp :P  hihih!
Blev iafl en HEL DEL häst grejer = nu får jag fanimej behålla hästen och ge mig fan på att det blir bra!

Sen fick jag ett efterlängtat samtal.. JAG FICK JOBBET PÅ KLÄDBUTIKEN VILA !!! :D
Det känns helt jäkla underbart! Är så lycklig! Tack Pappa för att du alltid tror på mig, det betyder! <3
Min pappa tvekar aldrig, han säger till mig om och om igen nu för tiden hur duktig jag är som sköter mig så, som lägger så mycket tid och kraft på jobb, jag arbetar mig verkligen uppåt och ah känns så jäkla underbart! Är stolt över mig själv fanimej..


Jag måste bara säga Josefine Walter, min vän, min bästaste vän,  min fin fina vän, min älskade vän! Åh min vän! Vad jag är glad att jag har dig, du är en sån fantastisk person, som gör att när allt känns svårt så får du lite ordning på röran och allt det jobbiga, du hjälper mig att tolka mina handlingar varför jag gjorde si och så.. Du är en på miljonen! Du är en sån person man kan göra vad som helst för! En som funnits mer eller mindre vid min sida sen vi var pytte ytte små, bebisar typ ^^ Att du står som min bästa vän idag, det är nog det finaste man kan få. Jag älskar dig, glöm aldrig det! & jag finns alltid för dig, no matter what!



Bilder från igår (A)











Underbart med nya grejer :D Nu ska jag göra min fin & så blir det några ärenden på stan & sen ikväll hoppas jag på ordentlig utgång!

Kommentarer
Postat av: Beth

Ullared är livsfarligt men så kul =) Grattis till jobbet bästaste Moa är så glad för din skull att allt bara blir bättre och bättre. Va rädd om Josifine sådana vänner växer inte på träd, men det vet du ju redan. Lycka till i skolan i dag tänker på dig.

Massa kramar Beth <3<3<3

2010-08-25 @ 09:25:23
Postat av: j

åh! kommer alltid finnas för dig min finaste underbaraste vän! det vet du. tvivla aldrig på det <3

2010-08-27 @ 00:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0