Morn morn!

Blev väckt 08,30 av att telefonen ringde, suck! Vakna med ett ryck iafl och det var minsan ett trevligt samtal, MIN BIL ÄR KLAR! Puuuuh, nu slipper jag åka runt i en sleten bil ^^
Iafl, bestämmer mig för att gå upp, det är liksom lika bra.
Går ner och känner mig på hyffsat bra humör, jag och mamma skojjar lite medan jag håller på med frukosten.
Pappa kmr ner och vi pratar lite ( än så länge är jag glá )
Pappa - Moa, glöm nu inte att jag ska ha dina skatte pengar?
En tysnad sprider sig i köket, jag tänker och tänker och fan också han har rätt!
Jag - Meeh
Pappa - Jo men Moa det vet du.
Pappa börjar diskutera med sig själv och jag står och muttrar..
Mamma - MEN LASSE?! Var du tvungen att ta det nu? PÅ morgonen? Du vet att hon inte klarar sånt på morgonen, hon va ju glá för en gång skull! Du kunde la tatt det ikväll eller !?
Jag - MAMMA?! Det här jävla brödet alltså, fan!
Mamma tar över bröd kniven och blänger surt på pappa..
Pappa - Ja hej då?
Jag & mamma - hej.
Älskar min mamma, hon vet verkligen hur jag reagerar på allt, hon vet att mitt morgon humör är det sämsta någonsin, verkligen. Om jag inte får vakna på rätt sätt...
Hon handlar alltid sånt jag gillar till frukost och det varierar ganska ofta, och är ngt slut brukar hon hinna med att fixa det jag vill ha innan jag stigit upp, men finns inte det jag vill ha hemma, ja då brukar det också bli ett jävla liv.  Jag kan inte hjälpa det, jag har lite dåligt temprament på morgonen ^^

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hmm, undra om det är ett släktdrag?^^. Nathan har äntligen lärt sig att inte prata med mig innan jag har ätit frukost:)

2010-08-13 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0