Lyx? Jo men jag vet!

Så min bil blev så kallad inlagd på verkstan igen.. Efter att dom haft den i två veckor för ngr dagar sen.. Fick ju skjuts där ifrån till jobbet, så stod jag här och funderade lite hur jag skulle ta mig hem ikväll.. Problemet löst, dom har fixat en låne bil åt mig, som dom har kört hit och parkerat :) Känns ganska lyxigt kanske? Men iofs hade vart ganska sur om dom inte löst det åt mig ^^

Ikväll blir det först att åka till Stallet.. & sen vidare mot Josefine, min älsk! Som fyller år idag. Jag ska ju upp och jobba imrn men lite firande ska jag väl allt hinna med :)

Kommentarer
Postat av: C ♥

sv: tack :D kul att du gilla den! Dock suger jag på att göra sånt till andra, tycker det är jätte svårt :(

2010-08-18 @ 21:24:02
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0