jobbeliiiijobb!

Jobbar idag & vet ni vad? Det känns riktigt bra :) Gott att kunna dra ihop lite egna pengar ;)
Min mobilräkning betalar jag själv
Jag betalar hyra hemma
Jag betalar bensinen själv
Jag betalar ALLT med hästen själv
Alla kläder osv som jag köper betalat jag själv
Shampoo, balsam, tandkräm osv..

Det enda som jag inte betalar är väl maten hemma
Så borde jag kunna flytta hemifrån, kanske inte ska spendera flera tusen i månaden på shopping, för det gör jag faktiskt som läget är nu & det är faktiskt inte så smart...
Skriver mer sen,
puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer M.F

Hej, allt är bara bra :)

Ja vad hade du tänkt dig? Jag kan ju inte allt som har med blogg.se att göra men rätt så mycket kan jag, jag hjälper gärna till om det går. Men säg gärna till vad du hade tänkt dig :)

2010-08-11 @ 13:52:37
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0