Jag vann

Jag vann tävlingen som jag tjatade så mkt om.. Dock har bloggen jag vann i inte uppdaterat så mycket på senast, och i och med dig ramlat ner från listorna... Så mycket för alla röster. Men TACK alla ni fina läsare som röstade på mig, och har du röstat så kommentera det här inlägget så blir du länkad på min sida :) Det har jag ju lovat iafl ;)


Var och provjobbade idag... Spännande var det, riktigt roligt var det, ABSOLUT något jag kan tänka mig att jobba med :) Sen blev jag kallad till en interjuv till Jack&jones/ vero moda nästa vecka :)
yey!

Kommentarer
Postat av: chrille

Grattia moa ;-)

2010-08-20 @ 23:09:58
Postat av: kajsa

hm..... länka mig nu dååå ! ;D

2010-08-23 @ 14:07:47
URL: http://so-busted.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0