Finally monday morning!

Melanie Fiona - Mondag morning

Gu så underbart att det är måndag återigen. Känns som jag haft en väldigt lång vecka. Men jag har iafl fått gjort väldigt mycket. Nu ska jag snart iväg till Vila, ganska skojj :D Nej, jätte skoj faktiskt! Hoppas jag fortsätter tycka mitt jobb är så kul! :) Ska lära mig öppna idag! ;) & imorgon ja då stänger jag själv för första gången, spännande! :D

Dåligt med uppdaterande under gårdagen men mackan kom i lördags kväll och åkte igår så vi har pratat en hel del och haft jätte mysigt! Vi var också ute och red på lilla Garbo :) Vilket gick jätte bra, trodde hon skulle fjompa runt där och vägra gå framåt eftersom vi red själva och på en nya väg, men hon trippa allt på, duktig tjej :D

Idag är det ju som jag nämnde Vila då, sen ska jag plugga och efter det får jag se om jag åker upp till vila igen. Beror på om jag känner mig säker med stängningen. Men jag tror jag gör det faktiskt :) Jag är ju ganska duktigt dåråå :) & var massa mer moment på G&B förresten, har jag nämnt att jag sagt upp mig där? Det har jag gjort iafl..

Nej nu blir det en kopp kaffé till :)
Godmorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0