Du får mig att falla för dig, om och om igen!

Jag har nog den sötaste pojkvänen va? :)
På söndag har vi ett halv år, sex månader... Det är sjukt..
Vi kommer inte ses då, så vi firade det idag iafl, men massa mys & en lång promenad vi gick hem ifrån mig och bort och hela strand promenaden, åh vad mysigt det var :) Sen köpte vi med oss lite ifrån stan, så nu har vi verkligen frossat i glass och annat gott :) Mmm!
Vet dock inte hur det skall gå att sova i natt? Som vanligt.. Men nu är det väl dags att bli van med att sova själv igen, jag och Macki kommer inte ses på (håll i er) tio dagar... Förstår ni? Detta är sjukt.. Helt sjukt.. Han börjar skolan och jag har ju jobb då... Får väl se om detta kommer gå, slutar nog med att jag sätter mig i min fula bil och kör upp till honom ändå, bara för att få en puss liksom! ;) Men nog om mig och mackan :)

Jag ska prov jobba, yey! Fattar inte hur lätt det gick?!?
Var ute och delade ut mitt CV, sen var det en butik där jag kände att wow, här vill jag jobba! Verkligen ! Jag försökte vara käck och go, och där var jag verkligen mig själv, jag bjöd på mig själv, och gjorde verkligen reklam för mig själv, ( Tack kära handels programmet som har lärt mig detta ) Det hela slutade med att jag ska komma och prov jobba, och för en ytterligare interjuv. Och vet ni vad? Jag är inte nervös. För den tjejen var så himlans go och lätt på något sätt, känns som jobbet är mitt om jag bara är mig själv. Det är iafl på VILA på överby, en kläd butik, precis det som skulle passa mig nu känner jag.  Tjänsten kommer handla om cirka 16 timmar i veckan, och med mitt jobb på Gott & Blandat, mitt jobb hos pappa där jag ska visa hus minst en gång i veckan, mitt städ jobb, mitt jobb hos Aronsson med 16 timmar i månaden, mitt jobb hos V&M + mitt pluggande som drar igång nästa vecka OCH min häst som jag nu ska satsa på. Så känns detta helt underbart?! En tjänst som verkligen passar mig just nu, för mer timmar klarar jag inte, och inte mindre heller, för jag vill ju inte dra ner på min shopping ;) Hehe..
Är super nöjd med mitt liv nu, jag har en pojkvän som älskar mig, jag har jobb som ramlar över mig, kan livet bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0