blir änna galen!

GAH!
Blir lite smått irriterad på en del brudar.. Speciellt när dom hamnar på blogg.se listorna...
En brud la upp en inlägg om hennes hissar och dissar..
Hon hissade att hon fått så många besökare
&
hon dissade alla "småbloggare" som kommenterade att hon skulle vara med i frågestund, eller att hon skulle rösta på dom.. Hon tycket det var tjatigt och helt ointressant för henne.. Och så dissade hon folk som kommenterar elaka grejer..
Min kommentar till henne:
WOW ! Där sjönk du i mina ögon, så nu hamnar jag verkligen på din diss lista! ( Har redan frågat om du kan vara med i min frågestund + att jag nu skriver elakt till dig )
För det första, hur tog du dig dit du är idag? Hade du  frågestund? Var med i tävlingar? Du hade inte vart på ngn lista utan alla dom som kommenterar din blogg, tänkt på det? Din attityd kommer ta dig ifrån din plats på listorna lika fort som du hamnade där... Och du räknas inte till "storbloggarna" Så du är själv en "småbloggare" GAH! Blir så trött! Folk som tror att dom är ngt bara för att dom hamnar på någon jäkla lista!
WOW ! Där sjönk du i mina ögon, så nu hamnar jag verkligen på din diss lista! ( Har redan frågat om du kan vara med i min frågestund + att jag nu skriver elakt till dig )
För det första, hur tog du dig dit du är idag? Hade du  frågestund? Var med i tävlingar? Du hade inte vart på ngn lista utan alla dom som kommenterar din blogg, tänkt på det? Din attityd kommer ta dig ifrån din plats på listorna lika fort som du hamnade där... Och du räknas inte till "storbloggarna" Så du är själv en "småbloggare" GAH! Blir så trött! Folk som tror att dom är ngt bara för att dom hamnar på någon jäkla lista!

Såna brudar kan la bara gå och lägga sig? Va? Förtjänar inte dirket vår tid. Det var iafl SISTA gången jag besökte den bloggen, uuäääk!
Fick svar på kommentaren... Moahahahaa!
Oj jag ber om ursäkt :$ det var inte menat så, snälla förlåt. :( Fan.. Allt blir så annorlunda när man skriver på internet. jag ändrade lite på det jag skrev så att fler inte ska tro sådär =/ För jag lovar, jag menade INGET illa i det jag skrev, och jag anser mig verkligen INTE som någon större bloggare :P

Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: oki!

2010-08-12 @ 13:28:16
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Blir så trött! Folk som tror att dom är ngt bara för att dom hamnar på någon jäkla lista!"



Shit vad jag håller med dig (fast Molly blev säkert "kränkt", det blir hon alltid så fort någon ens säger emot henne, oavsett hur konstruktiv man är). Och att hon sedan inte kan stå för vad hon sagt - det blir nästan lite komiskt.

2010-08-12 @ 13:36:18
Postat av: Leia ♥

Hehe, vissa bloggar gillar man inte och så är det bara :)

2010-08-12 @ 13:51:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Vad roligt att du är med i tävlingen, lycka till nu :)

2010-08-12 @ 13:51:59
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

hejhej söt <3

allt bra med dig?

Kram

2010-08-12 @ 14:00:26
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0