Är ni vakna?.... Det är jag !

Sitter och är fortfarande barnvakt :) Barnen sover ju sen länge så jag sitter här och spanar runt på alla mina läsares bloggar, gu vad jag uppskattar er som röstar! Ni är ju verkligen änglar :)


Men nu ska jag allt berätta en sak för er kära läsare... Jag har så fruktansvärt ont.
Dels i min fot, som min alldeles fantastiska häst lyckades mosa förut.

& sen äre ju inte så jäkla lockande att åka hem och veta att sängen är tom.
Låter säkert jätte töntigt, men för er som inte följt bloggen så länge så kan
jag berätta att jag drömt mardrömmar under en period och usch en lång historia!
Detta försvann iafl när jag och Marcus började sova med varandra så mycket som
vi nu gör. Hans muskulösa armar runt mig gör väl att jag känner mig trygg.
Och sover numera hur tryggt och säkert som helst. Men fasar alltid för dom få
nätter vi sover ifrån varandra :( Brukar ju iofs gå bra... Men ändå?!

Räknat ut alldeles själv att jag och min boy inte kommer ligga och sparkas med varndra om nätterna förrän om typ tre dagar, och det är om jag tar mig upp till goodtown efter jag jobbat. Vilket jag antagligen kmr till att göra!

VARNING KOMMER LÅTA SOM EN BORTSKÄMD SNORUNGE NU..... Men jag är sjukt trött på allt jobbande! Okej barnvakts jobbet är helt ok. Jag kommer på eftermiddagen och åker hem på natten, det funkar. Men butiks jobbet tar ju upp mer tid på ngt sätt? Jag har just nu fyra jobb och det tar på en, det gör det. För när jag är ledig så det ändå jag orkar med är att vara hemma + att shoppa då såklart men det är ju som en drog för mig så ;) Näje men ärligt, det är liksom all ledig tid går ju till att vara med Marcus, för när man inte träffats på ngr dagar längtar man så det gör ont i kroppen! Men jag vill ju ha tid för alla mina söta vänner också? Hmm.. Sen till hösten ska jag plugga, sköta fyra jobb eventuellt fem + pojkvän & vänner och framför allt hästen som jag ska satsta på nu igen.. SÅ fort jag kommit över att hon mosade min fot, hästjävel!



Har inga bilder på datorn, men slänger upp en gammal, för er nya läsare som inte vet hur jag såg ut "förr" :)
Nu får ni sussa så gottit med era pojk/flickvänner eller ensamna eller vem ni nu kan tänkas dela säng med!
NATT!

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Årets bästa ungmammablogg ska utses och jag är en av finalisterna. Det skulle betyda GRYMT mycket för mej om du klickade in på länken nedanför och röstade på mej som är nummer 8! Jag ber om ursäkt om jag tjatar men man får rösta på nytt varje dag till sista augusti :)



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-07 @ 00:05:51
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

gonatt! :)

2010-08-07 @ 00:59:31
URL: http://audry.blogg.se/
Postat av: P A T R I C I A (3 tävlingar pågår!)

tack! :)

2010-08-07 @ 01:36:21
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/
Postat av: Therese

Sv: Tack så mycket! :D Jag ska rösta på dig. Puss

2010-08-07 @ 08:07:17
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0