wow

Fullt tempo är det som gäller för mig ja! Nu sitter jag på mitt ena nanny jobb och njuter! Alla barn har somnat och jag ska ganska snart krypa ner i sängen själv tror jag. Helt koma efter denna veckan! Dels för att jag haft migrän men sen har det varit så himla mycket att göra också.

Igår jobbade jag ju, och det var super kul! Jobbade med en kille som heter Niclas, och det var jätte roligt! :) Idag jobbade jag tsm med Matte, också super kul! Sålde min första mjukglass idag! Vet ni hur svårt det är?!

Blev iafl myspys med M igår, vi åkte och köpte pizza och skulle gotta oss framför en bra film, men självklart somna jag (a) Var la lite trött efter dagen kan man ju säga! Och inatt sov jag grymt grymt bra! Vet inte om det är M's trygga armar som gör att jag sover bra eller om jag helt enkelt var så trött i huvudet att jag inte kunde göra annat än sten sova :) Det märker vi i afl idag om jag sover gott eller oroligt som det brukar vara nu för tiden :)


Blir mer uppdatering under kvällen, om jag inte slocknar då förstås!
Imrn blir mer jobb!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0