what a daay!

Nyss kommit hem från stallet, slängt i mig lite firre som mamma lagat, gott! Men tror banne mej det blir att göra pankisar ikväll ändå, är gött sugen! Och efter denna vecka kan man behöva lite lyx tycker jag!

Gick super duper bra på jobbet, vi har ngt som kallas för svenska spel, och när man tar emot en sån kupong måste man fråga efter leg ifall personen kan tänkas vara under 25. Och mitt i allt när det var som mest i butiken så kommer den en kille och sticker fram en sån kupong, jag är snabb och tar den och går emot maskinen, när jag kommer på, leg!! Så jag frågar vackert efter leg och kollar på det och sen stoppar ner kupongen i maskinen, puuuh! Vilken tur! Det visade sig vara en kontrollant, och hade jag inte kollat leg, hade den maskinen varit avstängd i en månad, vilket är soo bad för butiken, bra jobbat moa :) !! Så nu frågar jag nästan alla efter leg ;)
Sen har jag lärt mig mjukglass maskinen nu, så nu är jag grym på det ;) ! Eller ah, det blir bra i vare fall! :D
Imrn ska jag äntligen få träffa kajsa, underbart efter sååå lång tid utan henne! yey!
& på tisdag kmr M igen, puss på det!
Onsdagen är det projektmässa i skolan, och sen ska klassen iväg till gbg och medverka i postkodsmiljonären, nice!
Sedan på torsdag, fredag & lördag äre jobb som gäller + mängder av plugg! Men sen på lördag kväll tar jag en pause ifrån allt som har med jobb, häst och plugg och göra, sticker upp till M och spenderar natten där och på söndag blire ett äventyr till gbg, berättar mer om det efteråt :)

Så veckan lider emot sitt slut, och nästa är fullspäckad, men det är inget som jag inte klarar av! Så ja, nu ska jag bannemej gotta mig med pankisar senare ikväll, nu blire nagelvård och Gossip girl... Lr jag kanske borde städa pappas jobb.. Puh, det tar aldrig slut!
ciao


Saknar håret lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0