wakeiwakie

Sitter hemma faktiskt.. Blev inge M igår, var ju först nära jag åkte till honom, och sen att M satte sig på bussen hit. Men sen tänkte jag efter (det händer faktiskt) Lr ah, fan det var M som kom fram till det, att lite osmart med tanke på att jag måste plugga, städa och ta garbo innan jobbet.. Så vi skippa det och prata sönder kvällen genom våra kära mobiltelefoner i stället..
Just vräkt i mig en stor härlig frukost, men känner ändå ett stort sug på glass.. Men inte vanlig äcklig glass man har hemma, nej utan mjukglass... Mmmm! Det hade varit ngt! Också sugen på en stor påse med godis, så det ska jag nog faktiskt köpa med mig till jobbet sen, är ju fredag lr hur? ;)

Idag är en sån dag, man kliver ur duschen handduks torkar håret, sätter upp det i en bulle mitt på huvudet, hoppar i dom skönaste trosorna som finns samt bh, sen på med ett linné och en stor gosig gosig tröja och ett par slappa mjukis, borstar tänderna och sen är redo för att möta dagen!

Nu räcker det, bild på mys outfit kommer sen!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0