vad hände där?

Vaknade upp i, ja min egen säng! Det är underbart med inte som planerat!
Skulle sova i kungshamn i en lägenhet där med kajsa och pontus, men när vi väl kom till baden igår var jag inte så fräsch + att ja orkade inte all kö...
Man stod ju som en packad sill där ett tag... Så jag fick åka med min söta Mattias
hem till kära Uddevalla igen, sen kommer min underbara vän Josefine och kör ut mig till smögenigen så jag kan hämta min egen bil, vilka vänner jag har eller hur? PÅ tal om vänner, Kajsa va allt bra söt i fredags.. När jag gick och la mig stängde jag av min mobil, och vi hade pratat innan de och hon visste att jag skulle ut och köra bil, men sen glömde jag svara på henne sms, så när kajsa varit och hämtat upp sin pojkvän på havsbaden, så åker hon ända ut till M för att se att min bil står där. Gulligt lr hur?! :) <3 Hon ville bara se så att allt så rätt ut, underbara kajsa!
Förfesten igår kunde väl inte blivit så mycket bättre? Eller ah, kände ju inte så jätte många direkt men det var kul ändå :) Bilder + videor kommer sen! ;)
Nu sitter jag som vanligt med kaffet framför mig, mår sådär.. Men kunde varit sämre. Om några timmar kommer min söta josefine och plockar upp mig, ååh min söta vän! :)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0