stolt!

Nu är rummet städat, lite ommöblerat och inrett ;) Nya gardiner m.m. häääärligt! Började vid 21 och klar nu... Nu är jag trött efter bara fyra timmar sömn i natt och typ sju timmars prov, och full fart i stallet... Nu ropar min ny bäddade säng, GOTT!
Är så glad att jag har dig Kajsa, du är fanimej den bästa! Min söta kusin är också världsbäst, "älskar dig och glöm inte att du är bäst och att du VERKLIGEN är värd allt  gott som finns här i världen plus lite till " Var orden hon skrev till mig innan hon logga ut msn. Puh, vad ska jag säga? Är så himla glad att jag har er. Sandra är jag också super glá att jag har, även fast vi ryker ihop ibland, hade världens sämsta dag, så kmr man till stallet och allt bara rinner av en, poff borta! Tack för det! :)
Nu hoppar jag ner i sängen,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0