sitter och...

har live chatt med kajsa, lr vad kallar man det?
Saknar den daman ngt fruktansvärt! Lite konstigt att jag överlevt faktiskt? Lr det har jag ju knappt gjort, höll ju på att bryta ihop här i dagarna. Men imrn åker hon hem, skönt det! Då kan man ringa och smsa precis som vanligt, åh min kajsa! ;)


Nu längtar jag tukk Turkiet, kommer blir så himla himla roligt! Bara en vecka med total njutning, ingen stress, inga krav, inget av ngt jobbigt! Eller jo, kommer ju blir gryyyymt jobbigt utan min M, grymt grymt jobbigt. Men jag får stå ut, han lämnar ju och plockar upp mig på landvetter, så jag får ju se fram emot det,

Imrn börjar jag packa! Så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0