puuuuh...

Vilken dag!
Full rulle, sånt gillar vi! ;)
Gått super duper bra på jobbet, nästan inget krångel alls, yey!
Blev en extra timme men det gjorde inget, var bara skoj lix! :p 
Nu har jag nyss tryckt i mig en ap äcklig pizza, uuuuäääk! Fick verkligen trycka i mig den, lr inte.. as gott typ!
Ska röja upp i rummet, blir inge hö köp imrn, så hinner plugga en svänga då, göttans!
Måste bara säga, man möter så otroligt mycket intressant folk när man står i butik, den ena är aldrig den andre lik, ganska skoj faktiskt, man råkar ut för både de ena och det andra! :)
Saknar M, ah så mycket så jag sätter mig snart i bilen och åker upp till honom... Finns dock risk att jag somnar på vägen, hmm...
ciao

Kommentarer
Postat av: Emmeli

hehe okej :)

Allt bra med dig?:)

Kram

2010-04-08 @ 23:46:47
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0