prov in my assssssssss

Vill ni höra min dag? Ja de vill ni.
Laddade upp med tre koppar kaffe innan jag åkte iväg i morse och i väskan hade jag med mig två äpplen, godis, coca cola + två redbull... Kände mig taggad och var redo för att skriva prov, åkte iväg till stallet med högsta volym på stereon och solbrillorna på.
Väl framme vid provet var jag fortfarande på gott och glatt humör.
Första provet gick helt okej, kändes ganska bra. Var matte för övrigt.
Andra provet, läsförståelse, och gissa? Jag somna... Vakna till när han sa att nu är det fem minuter kvar. Typiskt min tur.. Hade typ fem frågor kvar så bara kryssade i ngt...
Tredje provet var jag gött pigg igen, hade ju fått mig lite sömn -.- Men det provet räknas inte med i resultatet, utan det är bara inför nästa år... Suck..
Fjärde, femte och sjätte provet minns jag knappt, men det funka la...
Blev lunch på stan iafl, riktigt mysigt!
Hade massa att berätta som jag kom och tänka på under provet, men nu är allt borta?
Ovanligt, nej...

Trött och depp dag idag... En hel dag med prov gör att man blir lite smått snurrig.
Ska inte besvära er mer,
ciao

Kommentarer
Postat av: afrida

Helt sant!

Känns som jag bara kan lite på mej själv, om inte ens det!

Iofs ska jag börja gymnasiet nu, vilket säkert kommer ställa till det igen för mej, who to trust who to not!

2010-04-10 @ 21:14:52
URL: http://afridasmusic.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kolla bloggen hjärtat ! <3

2010-04-10 @ 22:28:41
URL: http://so-busted.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0