Om jag trodde på gud, hade jag sagt herregud just nu!

Igår, igår var en kväll som inte går att beskriva med ord. Men jag ska försöka.
Mitt rum ser helt raserat ut, tom flaskor och kapsyler samt lösnaglar över allt!
Jag och Sandra började kvällen här och taggade till, till en början satt vi till och med ute på altan, sommmmar!
Efter lite "smått" drickande ranglade vi oss ner till stan, det första vi gör är att se en bil står med varnings blinkers på en parkering, Sandra vänder om och styr oss emot dom istället, visade sig att det var de bästa vi kunde gjort på hela kvällen. Kan lite smått säga att dom räddade kvällen :)!! Var iafl ngr trevliga grabbar ifrån Mellerud, vi kunde konstatera att jag var liten och Sandra gammal kärring (hon fyller 25, det är ingenting juuu)
Vi hakade iafl på dom, lr om dom hakade på oss upp mot Harrys, efter lite köanbde kom vi fram och jag tänkte änna hur kommer detta gå? Harrys 20 ikväll... Men grabbarna vi var med hade ju med sig sin chaufför som också bara vara 18, så en sa så här till vakten, han är 18 men han är vår chaufför ikväll så han får hänga med in, aja tyckte vakten liksom, och när jag sen då skulle sträcka fram mitt leg sa han, det här ser ju mindre bra ut. (Ni som känner mig kan ju se framför mig vilken blicka jag gav honom då) Men men, han fick ju komma in? *blink blink* och wooops så vart jag inne :)
Det blev en galen kväll på dansgolvet och som vanligt när det är jag och sandra, jäkligt många skratt, det är inte huvudvärken som är värst idag, utan det är nog fan träningsvärken i magen efter allt gapflabb..
Idag har jag ätit frukost på altanen, snacka om mys! Musiken på högsta volym ( den grön vita saken är nån musik grej)
Kommer massa videos ifrån sen,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0