nu gäller det

God morgon!
Inte mkt till sömn inatt...
Slutade tidigt på jobbet i ljungskile, så åkte till 7-eleven och höll min söta kusse sällskap tills hon sluta då jag körde henne hem.
Nu ska jag till stallet och släppa ut hästarna och efter det iväg och plocka upp min kusin igen, och sen drar vi och gör högskoleprovet, yey! Typ fyra timmars sömn inatt kmr gå toppen

Skulle helst vilja prata med M nu, iafl innan jag gör provet, jag har änna stressat upp mig lite för det nu, därför är det skönt att prata med M, han är alltid så, hmm vad ska man säga, han får en iafl att tro på sig själv... Men jag får la säga det till mig själv då, klart jag klarar provet & självklart kmr de gå bra!

Ingen bild som ni kanske förstår, lite tidigt för sånt!
Önska mig lycka till,

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0