När ska de ta slut?

usch och fy och blä och blä! ont i huvudet igen

Vilken helt underbar dag!
Gick till skolan vilket var underbart!!
När det var dags för lunch, kom Sandra in och gjorde mig sällskap, vi käkade på Rådhus kafét, mums! Träffade Annie och hennes kompis, trevligt trevligt ^^ Sen vare tillbaka till skolan där vi mest pratade studenten, åh vad underbart!
Efter skolan gick jag, Ida och Josefine ner och fika på torget, det var farligt gott kan jag ju lova!
Sen efter de traskade jag hemmåt, för att lägga mig på altanen och sola! Har ett ställe där de är helt vind stilla, och solen ligger på, härligt! Jag somna dock -.- haha.. Mamma fick väcka mig när hon kom hem, det var riktigt gött asså!

Sen drog jag till stallet, väntade på Sandra, men hon dök aldrig upp? Var är du?
Åkte upp till hagen och gav Garbo mat, ååh så härligt det är med hästar på sommarn, luktar så gott och man mår så bra! ;)

Nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig? Eller kanske skjuta mig själv? Seriöst, detta är fjärde dagen med huvudvärk, har iofs inte haft de hela dagen, men detta håller ju inte? Stress säger mamma, men idag är jag ju inte stressad? Bara resten av veckan ju? Hmm...

Hatar att min bil är paj... Fast iofs får ju låna mammis, det är gott! Men inte imrn längre, för den har vinterdäck, och pappa reser bort, jippiiie! Ska köra den till verkstaden, men när ska jag ha tid med det då?
Nån som har en bil att hyra ut i en vecka? Lite svårt att ta sig till överby, ljungskile, rotviksbro om vartannat utan bil -.-

Saknar M så jag snart går sönder! Tacka den övre makten för mobil telefonerna! Hur skulle man klara sig utan dom? Nu vill jag ha helg, för då ska jag banne mej få tid till att träffa min älsk!
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0