nämen förlåt då!

Kajsa ringer och klagar på dålig uppdatering, du uppdaterar aldrig när du är med M moa!!!!
Så var lika bra att jag slänger upp ett inlägg här och nu! Varsegoda!
Min och M's dag!
Plockade upp honom på Rotan (hade vart i stallet) Så åkte vi hem, väckte mamma (a) förlåt! Sen lagade vi mat, makaroner och korv, gött! ;) Efter det kollade vi på film, riktigt bra, men jag minns inte vad den hette ^^
Puuh, vad har vi mer gjort? Haft allmänt krig? M tkr om att kittlas, men jag tkr inte om att bli kittlad -.- haha.. Nä men det var allt skoj, sen var vi och pröva min klänning, tog lite mer mått oså :) Sen åt vi igen ^^ fettisar tyyyp!
Blev nån tacogratäng mammi gjort, helt ok!
Sitter och letar student låtar nu som vi kan ha på flaket, nån som har ngt tips?



Funderar på att lägga upp en läcker bild på M, undrar om han blir galen på mig då? (a) Vill ni se en grymt het bild på min älskling? ;)




Kommentarer
Postat av: milla

jaa :D

2010-04-21 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0