MYSTORSDAG!

Haaaaalllllojj!
Sitter i Brastad hos min kära classmate Erika, super mys har vi! :)
Kajsa och Erika har färgat håret och nu håller vi på att göra våfflor, så mysfaktorn är hög!

Kan ju påpeka att vi käka pizza innan också, en fettis torsdag med andra ord, träffade M en svänga då med, puss på det! :) Jag och Kajsa har kommit på att idag, idag denna torsdagen går vi på vårt sista LOV!!! Någonsin! Fatta gött!! Vårt sista lov som vi kommer ha, hur awsome är inte de då? ;) Wiiee!
Inatt ska man kanske iväg och hämta min lovle boyfriende i Lyskeskil, kan ju bli spännande, men kajsa sa att det bara är att köra rakt fram, så värsting svårt kan det inte vara? :)


Nej, mängder med bilder är tagna idag iafl, bland annat med mig i bikini, det vill ni allt se kan jag tänka mig :P
Lägger upp bilder imrn,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0