morn morn !

God morgon alla söta läsare!
Sov ju hemma inatt och kan ju säga, sov inte alls lika bra utan M :(
Jag drömde ju mycket mardrömmar för ett tag sen, kmr ni ihåg?
Så skrev ja att det blir ju kanske bättre till lovet när man får slappna av lite oså.
och då var ju M här i ngr dagar, och sen dess har jag inte drömt ngt, inget alls faktiskt.
Men inatt har jag inte sovit ngt bra... Vad äre för fel?

Nu ska jag snart iväg till skolan, matte b står högst upp på schemat idag... Suck prov i det nästan vecka...
Bjur på bilden, hann inte bli mer seriös än så,
har huvudvärk så de skriker om det... Tredje dagen...
Idag ska jag hämta resväskan, och börja packa till turkiet! :D
Mamma är för söt hon, igår när vi prata lite om resan blev hon lite förtvilad
Ska du åka ifrån mig en heeel vecka?
Mjo, men de är ju bara en vecka mamma
Men men.. ahh...
M kör mig ju till Landvetter
Får inte ens jag lämna av dig på landvetter!?
Njae mamma, vi har änna planerat nu
Moa du håller på att bli vuxen nu ju!!
Ibland kommer mamma på att jag är lite äldre numera -.-
Vet inte hur hon kunde dra slutsatsen av det genom den
konversationen, men men ^^
Idag blir det slit jobb också.. Köpa hö alltså -.-
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0