matteprov

Ja, då var det  tisdag och matteprov då, kommer gå grymt bra!! nej men jag hoppas iafl att jag klarar det, och det tror jag att ja gör.
Sovit as skumt i natt, har ont i hela nacken -.- just my luck! ;)
Ska prova klänningen igen idag, yey! Jag älskar att ha på mig den, jag skulle nog vilja ha på mig den jämt! :)
Sitter förresten med frukosten framför mig, klockan är strax efter sju, och jag är redo för skolan, suck. Att jag aldrig lär mig att gå upp i tid? Konstigt de där.
Min pappa kom hem igår förresten, han har ju varit i amsterdam och deras speciallitet är tydligen tulpaner och ost, så det hade han köpt i mängder verkligen. Tulpanerna var hur vackra som helst! Sen hade han köpt så pan kan plantera egna fräcka mönstrade tulpaner, de tkr jag var coolt!
Bild kmr sen,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0