lovet försvinner!

Igår blev det överby med M och matte, och där ute träffade vi Jennifer som också hängde på oss, as kul! ;)
Hittade dock ingenting där så åkte en svänga till torp med där jag fick köpt  mig en tröja! :) Wiiiie! Sen drog vi hem till mig och jag färgade Jennifers hår, kul!
Fick kanske jobb igår också, ska prov jobba nu på onsdag och torsdag, spännande! :)
På kvällen tog jag och m det lugnt, kolla på film typ :)
Och nu har vi nyss klivit upp, eller ah jag var ju vaken i morse och släppte ut hästarna och gjorde i ordning för garbo, det var jätte härligt väder, nu regnar de ju?
Nu får vi hitta på nått, torp lr något ;) Donken blire nog iafl, gotttttttt!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0