lill lördag

Då var det äntligen lördag, jag har ganska precis klivit upp ur sängen, även fast min pojkvän sms bomba mig i morse, så kunde jag blunda och somna om ;)  Ganska så snart bege mig ut mot stallet, ska hämta in två bus troll! Dom lär ju springa åt andra hållet, dom älskar nämligen deras söta sommar hage! :) Men hovslagarn kommer och ska fila lite på fötterna så då får dom vackert komma in, garbo ska få sig en ordentlig genomgång ska gå igenom henne från topp till tå minst sagt, hon ser ut som bare den just nu! Främst för att hon fäller så som hon gör, men hon är alltid söt, men för tillfället lite ful söt!

Hade en wierd dröm inatt, vill inte gå in på huvudämnet i drömmen, men vissa delar var lite små kul. Jag och antingen Kajsa m eller Sophie var vi ett fik i ljungskile, och så är vi där med Jessica i stallet, och Mia också kanske? Hmm.. Kanske var Sandra i stallet som var med då? I vilket fall som helst, så vare två bebisar med, och två unghästar i en vagn som stod vid vårt bord, och vi satt och mata dom med godsaker som tårta, äppelkaka m.m. Detta är liksom helt tabu i vårt stall, inte handmatar man hästar och inte sötsaker x) Så för mig var detta en väldigt underlig dröm?
Jag var också i en skog med massa folk? Drömmen utspelades sig även hemma på mitt rum, där vi var ngr personer, tänker inte nämna vilka, men i vilket fall som helst fick jag några erkännanden. Ska man tro på dom även fast de kom från en dröm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0