Längsta dagen någonsin?


Bild ifrån hagen, hästarna går tsm nu på sommarbete!

Ja, dagen har la inte varit den bästaste?
Började med matte b, och hade fortfarande huvudvärk ju, så efter två timmar matte var jag ganska död. Åkte hem och gnällde inför mamma, (hade nämligen migrän) Gick upp och la mig ett tag, men fick ingen ro där minsan, allt snurrade runt i huvudet på mig. Jag är precis som pappa tydligen... Så min söta älskade mamma gjorde i ordning lite mat till mig och så, efter de åkte vi upp till tippen, FY FAN VILKET STÄLLE ALLTSÅ!?! Dom hade rensat i trädgården här hemma så vi slängde lite grenar oså :) 
Efter de åkte vi till apoteket, och fick ngr hyperdyper migrän tabletter ( vid det här laget hade jag så ont så jag visste knappt mitt namn, kände mest för att spy) Tog en tablett och åkte vidare mot skolan...

Men det skulle jag inte ha gjort, fick ngr biverkningar, började darra blev helt skakig, typ vimelkantig? Kul att ha np i svenska tal då... Gick ju sådär kan man säga, i samband med det kom illamåendet tillbaka... Som tur var, så va det sista lektionen för dagen,  så åkte hem och förde över lite pengar, sedan vidare mot torp, och vad gjorde jag där?
Jo, lämna tillbaka ett par skor jag köpte för ett tag sen, dom gick sönder -.-
Sen blev det ett par student skor, och ett par bal skor, yeeeey!
Efter torp var det raka vägen mot stallet med fika till mina störda stall kompisar ^^ 
Som ni kan se i videoklippen nedan för!
Efter lite fika och grejs i stallet åkte jag och Sandra för att köpa hö, men det blev lite kämpigare än vad vi tänkt oss... Min bil pajjade lr ngt påväg mot stallet, ( kommer konstiga ljud ifrån den ) Så blev att ta Sandras bil, och den var kanske inte skapt för att dra min transport, anyways vi kom iväg och hö fick vi, och kul hade vi med! :)
Nu har jag käkat världens goaste mat (efter pankisar då) Oxfilé med potatisgratäng och tsasiki! Hur de nu stavas? yummieeee! Min pappa är bäst också, jag är ju en kaffé älskare, lr rättare sagt en mjök med kaffé älskare, så vet ni vad han har köpt till mig? (A)
EN mjölk skum maskin ^^ lr vare nu heter, grym var den iallafall, ett tecken på att jag ska flytta kanske? :)
Nej men toppen var den, älskar den redan! Mmmmmm!
Så ganska flumig dag helt enkelt,
Dom här videoklippen är nog inte roliga att "titta" på, men konversationerna är rätt underhållande, ni får ha överseende med mitt skratt, sitter och försöker koncentrera mig på att inte kräkas -.-

Som ni märker är jag det tydliga mobboffret, lika så min häst!

Så kul kan vi ha det :) Slänger upp ännu en bild på min outfit idag, ser allmänt psyko ut? Men hade ett huvud som höll på att sprängas.
Nej nu blir det sängen för mig, huvudvärken är på gång igen -.-
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0