Jo men lite!

Lite mer färg fick jag allt!

Huvuvärken är som gott som borta, och jag är sugen på att göra ngt. Sugen på att åka till M. Men är nog ingen bra idé, eftersom min bil är paj och mammas har vinterdäck -.-
Min pappa skulle resa till Amsterdam idag, dom kom till Danmark.. På grund av de där vulkan utbrottet. Taskigt läge ! Han vet inte ens vart hans bagage är, eller någonting... Dom skulle tydligen åka bil istället, 11 timmar skulle de ta, yey! Men pappa var inte så depp ändå, han fick ju uppleva en naturkatastrof! ;) Han är inte klok den mannen...
Fortfarande ingen som kan tänka sig hyra ut sin bil? Iafl till på tisdag? Desperat efter hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0