& imrn vare fredag!

Lovet bara rinner iväg, tur att jag hann vara med min sötaste ngr dagar iafl... 
Idag bär det av till jobbet igen, tagga! :) Ska få lära mig ytterligare en ny grej idag, vi får se hur det går :)
Efter jobbet ska jag plugga faktiskt, ligger efter med hur mycket som helst, inge vidare faktiskt, men får kämpa med det sen. 
I morgon blir det hö köp och sedan iväg och jobba, men i Ljungskile :) !! Och efter det, blir det kanske lite grillning med kära vänner :) På lördag taggar jag ju inför högskoleprovet, jiiiseees snacka om att jag börjar bli nervös. Visst jag gör de bara för en kul grej, men ändå? & på söndag är det också jobb som står på schemat, men även då i ljungskile, fast inte på samma ställe som på fredagen :)

Egentligen, bara egentligen så har jag väldans tur! Jag har fyra jobb just nu, fyra. Och hur många har ens ett? 
Jag är liksom väldigt lyckligt lottad egentligen, men bara egentligen.

Ej klar med sminket än!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Fyra jobb? Whoa... Kan hålla med det där om att du har en väldans tur! Damn girl.

2010-04-08 @ 14:42:07
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0